fredag 1. august 2008

For those who dont know who I am ^^

Ida Louises livshistorie :) den korteversjonen^^
jeg ble født på SIA , akershus sykehust altså, den 9 september 1993 :) da jeg kom til verden hadde jeg en søster som ble født to år før meg som het Line , og mamma og pappa. Etter jeg ble født så flyttet mamma , pappa og Line til slattum. gjennom årene til jeg ble 6år og begynte på skolen , ble jeg passet på at Hege for mamma sitter i rullestol og da ble hege på en måte min andre storesøster. og så begynte jeg på slattum skole og fikk en bestevenn som het Christina. vi flyttet fra slattum til nittedal i 1999 og da begynte jeg på rotnes og mistet all kontakt med christina .. det var egentlig veldig dumt da. så ble jeg bestevenn med marte. fikk mange venner der og det skjedde ikke så utrolig mye. så begynte jeg på nittedalungdomsskole og hadde litt problemer men det skal jeg ikke skrive her.. så nå skal jeg begynne i 10.
det var på en måte min livshistorie^^


Ingen kommentarer: