søndag 3. august 2008

One more time today

jaja, klarte ikke holde meg unna nå . har så mye tanker i hodet mitt så jeg må bare få det ut føler jeg ^^
Okei, for det første så er jeg sykt irritert på en person som jeg ikke sier navnet på, pga alt som har skjedd mellom oss og jeg vil ikke at det skal være sånn og jeg bryr meg så mye om hu så jeg får alt til å virke som om det er min skyld for jeg vil ikke at hun skal få skylda.. æææ også har jeg ikke hørt noe fra henne på tre uker ..

Også ting nr to.. jodaså jeg tror jeg liker på en måte en , kjenner han ikke så godt da men syntes han er så heit men tviler på at jeg har sjans på han for jeg er så jævlig pesimist og får høre av vennene mine at : joda du har sjans på han da, du er så utrolig pen og snill, hvem vil ikke ha deg ? " og jeg blir jo selvfølgelig glad for det men jeg klarer liksom ikke ta det til meg , og det er litt plagsomt for jeg kunne ønske jeg kunne det.

Også ting nr tre.. jo, som sagt ( husker ikke om jeg har sagt det) men jeg vil jo bli fotograf og jeg syntes det er det beste i verden til tider men jeg har et problem for jeg har ikke så sykt mye penger og jeg trenger penger for å kjøpe objektiv, stativ, bakgrunn, og sånn blits lampe eller hva faen det heter men det er ikke så lett å skaffe seg penger når man er 14år da.. jobber som barnevakt noen ganger men får ikke så sykt mye for det og det er ganske irriterende.

også ting nr fire.. jeg føler meg så utrolig dårlig for tiden for jeg har så sykt vondt i magen hele tiden, samme sted og på en måte kramper hele tiden. skal til legen til uka tror jeg :O

ting nr fem.. jeg syntes som om det virker som nesten ingen av vennene mine bryr seg så mye lenger.. ingen av de uten om Emilie og Mari for de bryr seg alltid :D <3

sånn, det var litt godt å bare få sluppet det ut. tviler på at noen gidder lese dette men samma faen , min blogg^^ haha , jaja

men tror jeg skal legge meg nå, er litt trøtt :) Natta , sov godt <3

2 kommentarer:

Bianca . sa...

OI !
Kjenner meg litt igjen her as .
Er veldig pessimistisk selv . Ikke lett . Alltid tro det verste .
Har på en måte blitt litt betatt i en , over NETT ! HALLOO Hvor tragisk er ikke det ?! Og han bor aaltfor langt unna og er aaltfor fin for meg ! -_-

den andre saken ! : D
Jeg kunne GJERNE blitt fotograf, det har jeg veldig lyst til . hadde vært en drøm! <3 Pengene har jeg faktisk ikke tenkt på :O Oiherregud ! Hvordan skal vi klare dette ? (A) Det jeg har tent på , er at det virker som hele verden er dobbelt så flinke som meg , eller mer enn det og . se foreksempel bilder på deviantart.com . der er det SYKT mange bra bilder !

Jaja . jeg leste hvertfall :DD hihi (A) Synes bloggen din er koselig ^^ Fin stil har du også ; )

Bianca . sa...

*tenkt .. x D hahh