fredag 1. august 2008

Wierd facts

This is me
- liten,søt , rar
- fobier: klovner, masker, dukker, mørket ute
- takler ikke å ha beina på gulvet
- liker å sitte overalt, gulv, krakker,, you name it ^^
- har biip, nettby og facebook, aner ikke hvorfor jeg har alle sammen xD
- ler alltid av asiatere, ikke ta det personlig. xD
- har noe for bananer, ikke tenk perverst selv om jeg gjør det
- tenker altfor ofte bag ( verre enn koffert)
- har veldig mange rare venner.
- want to be a photografer :)
- klarer ikke leve uten;
- familien
- venner
- mobilen min
- musikk, altså min ipod
- macen min
- mitt canon kamera :) <3
- kjeder meg , derfor jeg loker her^^^
- er shit redd for dyr som flyr rundt når det er mørkt,
- er redd for fulger
- syntes verdens heite er Jensen Ackles <3
- har helt merkelig klesstil, baggy, skatestil, skikkelig jentete, farger og masse rart^^
- digger homser men liker ikke se de kline
- er lespofob, høres rart ut, vet^^
- har tragisk humor
- har merkelig musikksmak, kan høre på alt fra iron maiden til 50 cent til the kooks
- har fulgt med på I gode og onde dager nesten hele livet mitt, selv om det er sykt tragisk
- klarer ikke si håndkle riktig^^

aner ikke hva jeg skrive nå^^

Ingen kommentarer: